DIY: scrapbook

Stiekem is dit niet echt een DIY, meer een tip voor de wat creatieveren onder ons. Een tijdje geleden kwam ik op verschillende blogs (o.a. op ohmyowl) berichten tegen over scrapbooks/notebooks. Het idee om er zelf ook eentje te beginnen spookte al lang in mijn hoofd, maar het lezen van die berichten haalde me dan eindelijk over.

Toen ik een jaar of 11 was had ik ook een soort scrapbook. Een boekje zonder lijntjes waarin ik allerlei tekeningetjes maakte. In dit zelfde boekje ben ik nu ook weer gaan tekenen. Hij komt uit een cadeauwinkeltje bij mij in de buurt waar ze allerlei dingen verkopen die gemaakt zijn door mensen met een verstandelijke beperking. Toen ik door het boekje bladerde en al mijn oude tekeningen zag had ik de grootste lol. Sommige zijn zó schattig en lelijk haha. Haha hier een foto van het boekje en een paar foto’s van de tekeningen van toen ik klein was. Zoals je ziet tekende ik vooral veel na. Ik zal nu nog een paar foto’s van mijn tekeningen van nu laten zien.  Meestal ga ik tekenen als ik even niets te doen heb, in de reclame als ik tv kijk ofzo. En als ik even geen inspiratie heb kijk ik gewoon op weheartit!

Liefs, Maartje

Geef een reactie

