DIY: stud your t-shirt!

Ik had jullie laatst verteld dat ik studs had besteld via ebay in een shoplog. Ik vertelde dat ik ze ongeveer honderdduizend jaar geleden had besteld en nog steeds niet binnen had gekregen, en guess what? De volgende dag kreeg ik ze binnen! Ik heb een zakje van een shirtje met studs bezet. Het resultaat is iets minder geworden dan ik had verwacht, maar ik ga nog veel meer dingen studden en hopelijk wordt dat helemaal geweldig!

Ik had 200 studs besteld via ebay. Het duurde dus wat lang voordat ze aankwamen, maar wat wil je voor maar €1,50. De naam van de verkoper weet ik niet meer, maar als je het echt wilt weten kan ik het wel even voor je nazoeken. Laat maar een reactie achter als je het persé wilt weten.

Het is niet heel moelijk om studs aan te brengen. Je vouwt gewoon de vier stengeltjes aan de stud om in de stof en voila, de stud zit op je kledingstuk!

Je nagels gaan er wel een beetje van naar de haaien, maar je kunt het ook met een hamer ofzo doen. Ik heb het echter wel met mijn nagels gedaan omdat dat toch wat makkelijker gaat.
Ennn, het eindresultaat! Eerst was ik van plan het hele zakje vol te studden, maar uiteindelijk heb ik dat toch maar niet gedaan.

Liefs,
Jade

5 gedachten over “DIY: stud your t-shirt!

Geef een reactie

