Outfit of the day: B-DAY

Zoals jullie weten zijn wij afgelopen dinsdag tot en met donderdag naar antwerpen geweest. Het was echt heel erg leuk want Antwerpen is gewoon een onwijs leuke stad en er zullen daarom ook nog een paar blogberichten verschijnen met als thema ‘Antwerpen’. Hierdoor hebben we trouwens ook geen berichten geschreven afgelopen week. Nog een rede waarom dit een geweldig midweekje was: ik vierde mijn 16e verjaardag! Dat was de reden dat we naar Antwerpen gingen en ik wilde jullie even laten zien wat ik aanhad op mijn verjaardag.

Ik had op het begin geen enkel idee wat ik aan zou trekken op mijn verjaardag, dus daarom zat mijn koffer goed vol met kleren die mogelijk konden dienen als verjaardagsoutfit. Uiteindelijk heb ik daar 1 kledingstuk van aangetrokken op mijn verjaardag en de rest heb dus gewoon voor niks mee lopen sjouwen:)

Het blousje kocht ik in Antwerpen en de broek leende ik van Maartje omdat ik mijn broeken niet mooi vond. Alleen de hakken had ik dus meegenomen van thuis.


Als je denkt: hé, er zitten vlekken op jades blousje, dan heb je het mis. Het regende namelijk toen we de fotos moesten maken. Ik sta trouwens voor de ‘onze lieve vrouwen kathedraal’ te Antwerpen. Het was nog een hele klus om dat voor elkaar te krijgen, want er stonden natuurlijk allemaal mensen de kerk te bewonderen dus dat was nog wel een beetje genant.


Ik vond het leuk om rode accenten te gebruiken. Mijn lippen stiftte ik daarom rood en mijn nagels lakte ik rood. Je ziet ook dat mijn oorbellen en de ‘studs’ op mijn blousje allebij goud zijn en dus matchen.


Ik liet mijn zonnebril de hele dag in het borstzakje van de blouse zitten. Dat vond ik wel gezellig staan. Het regende hier nog steeds, zoals je ziet op de foto.

Blouse: Forever 21
Broek: Zara
Riem: Primark
Oorbellen: Forever 21
Hakken: Zwarte markt
Zonnebril: Sieraden winkeltje in Amersfoort

Liefs,
Jade

3 gedachten over “Outfit of the day: B-DAY

Geef een reactie

