Just in: receptenboek

Ik liep eens door de action, en wat ik daar toch eens tegenkwam! Ik zag een receptenboek liggen, en niet zo maar een receptenboek. In dit boek staan nog geen recepten, want die moet je er zelf nog inplakken/schrijven! Ik ga hem even aan jullie laten zien.

Dit receptenplakboek is erg leuk. Het printje vind ik erg gezellig en heeft gelijk ook met eten te maken! Eerst had ik al zelf een receptenplakboek gemaakt van een multomap en losse blaadjes met tabbladen, maar dat is natuurlijk veel minder leuk dan dit.


ook is dit plakboek nog is onwijs handig. De tabbladen zitten er al in, én op elk tabblad staat vermeld wat voor recepten je er in kunt plakken of overschrijven. Aan elk begin van een tabblad zit ook een vakje, zodat je daar de losse recpten in kunt doen die er niet meer inpassen, of andere kook accessoires die je nodig hebt voor een van de recepten die je er in hebt geplakt/geschreven.


En dan heb je natuurlijk nog de papiertjes. Op de papiertjes is het de bedoeling de recepten te schrijven, leuke weetjes te plakken en wie weet wat nog meer! Je kunt het zelf allemaal beslissen. Hoe kom je nou aan recepten? Simpel. Je knipt ze uit kookbladen, te koop bij de bruna. Of de gratis kookbladen zoals de allerhande, het jumbo blaadje en het dirk van den broek blaadje. Ook kun je natuurlijk recepten op internet opzoeken en dan overschrijven.


Ik ben heel enthousiast over dit plakkookboek van de action voor maar 2,95. Wat koop je tegenwoordig nog voor maar 2,95! Ik kan dit kookboekje aan iedereen aanraden die van koken houd, en als je daar dan van houd kun je hem net zo goed kopen. Eerst twijfelde ik nog, maar uiteindelijk heb ik hem toch maar gekocht want zoiets leuks en gezelligs en handigs kan je natuurlijk niet laten liggen.

Dus; te koop bij de action, bij het kookschap voor maar 2,95.

Heb jij zo’n soort plakkookboek?

Liefs,
Jade

 

3 gedachten over “Just in: receptenboek

  1. Oh dit vind ik er wel heel erg leuk uitzien! Zelf kan ik niet koken, maar af en toe krijg ik wel eens een lesje van een van mijn vriendinnen die wel de kookkunsten onder controle hebben…
    xoxo S. (aka glasmetwater :)

Geef een reactie

