Verlanglijstje

Tumblr_lvfdmjhldz1qd3wdoo1_500_largeDe wintermaanden komen er weer aan en dat betekent heeel veel cadeautjes! Sinterklaas, kerst en vooral mijn verjaardag! Het hele jaar door weet ik altijd allemaal dingen die ik wil hebben, maar als ik dan een verlanglijstje moet gaan maken… Tja dan weet ik niets meer. Dus ben ik even slim geweest en heb ik de laatste tijd elke keer als me iets te binnen schoot het op een lijstje gezet.

XtremeMac Soma Travel Draagbaar luidsprekerdock met Apple-slede

Speakers Iphone

Ik heb altijd ongelooflijk veel muziek op mijn mobiel staan en luister dan ook het liefste die muziek. Van dit soort speakertjes zijn dan ook ideaal voor mij! Het enige wat je hoeft te doen is je telefoon er in zetten, en voila daar klinkt je favoriete muziek al!

NS Dagkaart

Ik hou er heel erg van om in de trein te stappen en dan heel Nederland door te reizen. Heerlijk shoppen in Maastricht en uit eten in Utrecht. Maar ja, dat kost allemaal zo veel geld…. Eens in de zoveel tijd heeft NS een aanbieding waarmee je voor 10 à 15 euro zo’n dagkaart kunt kopen. Leuk als cadeautje!!

Glossybox

Ik heb Jade voor haar 16e verjaardag de Glossybox gegeven en nu wil ik hem stiekem zelf ook! De glossybox is een box met allerlei nieuwe beautyproducten voor een heel lief prijsje. Als je een abonnement neemt, krijg je voor 14,95 elke maand deze leuke box binnen.

Gouden nagellak

Leuk voor de feestdagen maar ook voor door de week. Hebbehebbehebbe!

Lippenstift stift

Hahaha, ik weet het dit heet geen lippenstift stift, maar ja ik weet helaas niet hoe zo’n ding wel heet. Het merk maakt me niet zo veel uit, ik heb ook al van andere merken geprobeerd en die vond ik eigenlijk allemaal wel fijn. Het is een soort lippenstick maar dan wat natuurlijker. Niet echt een plak die op je lippen ligt.

Leren/suède handschoenen

Het wordt steeds kouder en mijn handen vriezen er nù al af, en dan moet de koudste tijd nog komen. Op mijn verlanglijstje staan dus ook nog een paar leren of suède handschoenen om stijlvol deze winter door te komen :)

Helaas geen interessanter bericht want ik heb het drukdrukdruk met school, de toetsweek begint morgen.

Wat staat bovenaan op jou verlanglijstje?

Liefs, Maartje

2 gedachten over “Verlanglijstje

Geef een reactie

