I want I want I want: Galajurkjes

Oh oh, wat een schande. We hebben al een paar dagen geen nieuw bericht meer geplaatst! Ik weet het, het is geen excuus, maar ja toetsweek hè. En wij hardwerkende studentes moeten natuurlijk tot in de late uurtjesdoorwerken. Maar nu even over iets anders; kerst komt er weer aan. En dat betekent voor mij vooral dat het hoogtijd wordt dat ik een kerstgalajurk aan ga schaffen!

dresses

Van links naar rechts:
Own the runway €60,- / Nelly.com €50,- / Rare London €15,- / bankfashion €35,- /
 bankfashion €56 / missselfridge €53 / topshop.com €69 / ???
Ik voel me zo als je ziet vooral snel aangetrokken tot licht roze of nude jurkjes, maar ik vrees dat die me niet heel er zullen staan. Een open rug zoals jurkje nummer 6 vind ik ook wel echt super leuk. Bij nader inzien vind ik alleen het laatste jurkje niet helemaal geweldig, maar ja.
Ik ben flink losgegaan op Polyvore (super leuke website trouwens, moet je echt even bekijken!)  Maar ja, helaas kan ik ze niet allemaal betalen… Mijn budget voor een galajurkje is dit jaar sowieso niet heel hoog, aangezien ik de laatste tijd wel heel enthousiast gewinkeld heb. Dat wordt dus heeeel goed zoeken naar een uitverkoopje, en anders maar in een jurkje dat ik al heb :(
Liefs, Maartje
2 gedachten over “I want I want I want: Galajurkjes

Geef een reactie

