Spam your blog!

Stiekem heb ik op dit moment helemaal niet zo veel te vertellen, enn ik vind het altijd heel leuk om nieuwe leuke blog te ontdekken, dussss… Spammen maar!!!


Normaal wordt spammen natuurlijk niet erg gewaardeerd, maar nu is het juist de bedoeling! Laat even de url van je eigen blog of gewoon een blog dat je heel erg leuk vindt achterlaat. Op deze manier krijg jij weer meer bezoekers, en ik vind het leuk om te zien wie nou de mensen zijn die altijd ons blog bezoeken! Zet er even kort bij waar je blog overgaat zodat andere kunnen zien of ze het interessant vinden of niet.

Ik ben Benieuwd!

Liefs, Maartje

15 gedachten over “Spam your blog!

  1. Wat leuk dat je dit doet!

    Ik startte mijn blog vier maanden geleden en nu al kan ik niet meer zonder. Op mijn blog, genaamd My Own Fashiontale, combineer ik mijn liefde voor schrijven en voor mode in één. Drie maal per week verschijnt op http://www.myownfashiontale.blogspot.com dan ook een nieuw artikel over mode, shophauls, meerdere combinaties, video’s, beauty en een klein beetje van mij.

    Nog een heel fijn nieuw jaar! (:
    Liefs

  2. Leuk! Een spam your blog, heb ik ook op mijn site staan. Ik ben net overgestapt op een andere site omdat deze mij meer mogelijkheden geeft. Mijn blog gaat over beauty, fashion en make-up. Lijkt me leuk als jullie een kijkje zouden nemen! Mijn vrienden zeggen dat ik het wel leuk doen en leuk schrijf maar vraag me af of dat wel echt zo is. Ik hoop dat jullie mijn site in de gaten zullen houden want ik ben erg benieuwd naar jullie mening dus laat ook gerust je mening achter!

    http://beautyandmeblog.blogspot.nl/
    https://www.facebook.com/pages/BeautyMe/370130896421408
    https://twitter.com/MeAndBeautyByMe

Geef een reactie

