Nieuw: telefoontje

Ja jullie wisten het al, ik heb een nieuwe telefoon, maar dat is niet waarover ik het wil gaan hebben! Ik heb namelijk een té leuk gadget gekocht. Een retro hoorn namelijk. Ik ben hier zo enthousiast over en wil hem zeer graag aan jullie laten zien, dus: here it comes!


Dit is een hoorn die je in je mobiel kunt pluggen doormiddel van hetzelfde ding als bij een koptelefoon. Wanneer je dit in je telefoon hebt geplugd kun je zo met mensen bellen en hoor je degene die je hebt gebeld hierdoor praten. Het lijkt net alsof je zelf aan het bellen bent met de huistelefoon maar eigenlijk wordt je dus gewoon gefopt waar je bij staat!

En als je dan geen zin meer hebt in het gesprek met deze persoon, hang je gewoon op! Met het ophangknopje aan de binnenzijde van de hoorn. Niet dat dit knopje werkt bij mij, maar misschien heb ik hem gewoon kapot gekocht. Klein minpuntje dus, maar dikke care.

Ook kun je het volume regelen aan de zijkant van de hoorn. Erg handig want zo hoef je niet eerst op je mobiel te kijken. Hij kan ook best hard, dus als je met mensen aan de telefoon bent die zacht praten is dat geen probleem.


Wat hier nou precies handiger aan is dan gewoon met je mobiel bellen? Ik heb geen idee, maar het is zeker het kopen waard!

Hebben jullie er ook zo een?

Liefs,
Jade

4 gedachten over “Nieuw: telefoontje

Geef een reactie

