Help! Sweet sixteen?!

Ik heb een probleem, en ja daar heb ik jullie hulp voor nodig! In januari word ik 16 jaar. Een hele mijlpaal en het is dan ook normaal om een sweet sixteen te geven. Nou ja, normaal, ik wil het heel graag. Maar hoe? Tja, dat is dus de vraag…

Tumblr_l1359gde441qap8hso1_500_large

Het liefste wil ik natuurlijk zo’n groot perfect feest met alles erop en eraan, maar dat is helaas een beetje onrealistisch. De meeste zullen nu waarschijnlijk zeggen; nodig wat mensen aan, koop wat hapjes en drankjes en zorg voor leuke muziek. Ja. Dat kan. Maar het is wel een erg grote kans dat het dan een beetje een saai feestje wordt. Je bent al gauw de lul als de sfeer niet gezellig is. Maar ja, wat dan?
Tumblr_la11hg261a1qa50neo1_500_largeEen cocktail party vind ik wel leuk. Gewoon een groep met je liefste vriendinnen en iedereen moet een mooie jurk aantrekken. En dan samen kletsen en hapjes eten etc. Maar ook dit heeft niet helemaal mijn hard gestolen, vraag me niet waarom
9evja_largeOptie twee is een feestje buiten (ja ik weet het, in januari). En dan overal vuurkorven, warmtelampen en kacheltjes. Het klinkt raar, maar als je het koud hebt wordt het al snel gezellig.

En stiekem was dit het al weer. Meer ideeen heb ik gewoon niet. Gelukkig heb ik nog twee maantjes de tijd, maar ooit zal ik toch moeten beslissen.  Als je nog een goed idee hebt is je idee meer dan welkom!

Liefs, Maartje

Geef een reactie

