Webshop: Rare London

Een tijdje geleden ontdekte ik deze webshop, rare london. Ze hebben er prachtige kleding (vooral de jurkjes zijn helemaal geweldig), en niet eens heel duur. Oftewel, een echte fashionhemel.

Ik heb inmiddels al een leuk jurkje voor het kerstgala (zal ik later nog wel een keer een bericht over schrijven), maar als je nog opzoek bent naar een leuk jurkje zou ik zeker even hier gaan kijken! Ik heb geen idee of het een bekende of onbekende webshop is, ik had er in ieder geval nog nooit van gehoord. Wel verkopen ze jurkjes van dit merk op zalando en nelly.

Soms zijn de kleren nog wel iets aan de dure hand, maar als je bij de sale kijkt is het echt groot feest. Hier mijn favoriete kledingstukken die leuk zijn, maar ook nog is betaalbaar!

Zwarte waterfall dress

€24,98

Zwart strapless jurkje

€22,49

zwart jurkje met open rug

€18,74

roze jurkje met glittertjes

€18,74

Zwart-wit strapless jurkje

€18,74

Oeps, nu heb ik wel alwéér een bericht geschreven over jurkjes. Nou ja, ik hoop dat jullie het me vergeven.

Heb jij weleens van deze webshop gehoord? En heb je al weleens iets besteld?

Liefs, Maartje

Een gedachte over “Webshop: Rare London

Geef een reactie

