Een leuke mededeling

hallo allemaal! Dit wordt vandaag een kort maar krachtig bericht, omdat ik helaas geen computer bij de hand heb. Maar, ik ga jullie wel iets heel leuks vertellen: ons blog is veranderd!

Ik wil wel even zeggen dat ik in het echt geen bril heb hoor. Ook geen lenzen. Ik zette deze ‘nerd bril’ op omdat we vonden dat dat een gezellig sfeertje aan de foto gaf.

Maartje en ik hebben vandaag lopen zwoegen en zweten om dit nieuwe uiterlijk werkelijkheid te maken. Het eas nog een hele klus om te beslissen welke foto we moesten nemen, of we hem moesten bewerken of niet en wat voor lettertype tekst we moesten kiezen.

Ook over het uiterlijk (dus niet het nieuwe voorplaatje, maar de vormgeving) hebben we kei lang moeten denken. Duizenden ontwerpen hebben we uitgetest en wat was dat een werk!

Oja, de categorieën en de zoekfunctie staan nu helemaal onderaan de pagina. Dit hebben we gedaan zodat de posts breder en dus overzichtelijker zijn.

Uiteindelijk zijn we heel erg tevreden over het nieuwe uiterlijk van onze website, en we hopen dat jullie hem ook mooi vinden!

Liefs,
Jade

2 gedachten over “Een leuke mededeling

Geef een reactie

