Top 10 afspeellijst #2

Ik ben behoorlijk muziek verslaafd, ik kan uren doorbrengen op youtube opzoek naar leuke nieuwe liedjes. Ik luister vooral muziek voor ik ga slapen en als ik ga hardlopen. Van de zomer schreef ik al een keer een bericht met de top 10 meest afgespeeld van mijn telefoon, maar die top 10 is inmiddels al flink veranderd. Even een update dus!

3606696486_30fea36a4c_z_large

1. Birds – Chef’Special

 

2. Let her go – Passenger

 

3. Beauty and the brains – Nielson

 

4. The wrong direction – Passenger

 

5. We are never ever getting back together – Taylor Swift

 

6.  Summer girl – Leighton Meester

 

7. Red – Taylor Swift

 

8. 50 ways to say goodbye – Train

 

9. Oh my goodness – Olly Murs

 

10. Keep your head up – Andy Grammer

 

Wat zijn jou favoriete liedjes op dit moment?

Liefs, Maartje

Een gedachte over “Top 10 afspeellijst #2

  1. ooh wat een leuke liedjes allemaal!
    Ik vind passenger- let her go ook echt een heel mooi nummer! En beauty and the brains is ook zo leuk! Hij woont ook in dordrecht (ik ook) en hij is stage meester geweest op mijn basisschool , helaas niet bij mijn klas haha.

Geef een reactie

