Nieuwe verslaving: 90210

En ja hoor, het is weer zo ver. Ik heb een nieuwe serie ontdekt, namelijk: 90210. Ik vind het helemaal leuk, en natuurlijk wil ik jullie ook over halen om deze serie te gaan volgen, dus laat ik het eens proberen!

Full Cast Photo

De serie gaat over een familie die verhuisd is naar Beverly hills. Daar ontmoeten de kinderen natuurlijk allemaal nieuwe liefde, krijgen ze problemen met hun oude liefdes en komen ze voor moeilijke keuzes te staan. Klein beetje cliché, maar in princiepe maakt mij dat niet ui!

Er zijn meerdere hoofdpersonen, zoals meestal bij een serie, en dat maakt het dus ook leuk. Ik kan alleen wel lachen om Annie, de hoofd hoofdpersoon om het zo maar te noemen. Iedereen op de school moet zestien voorstellen, maar dat is de filmmakers niet echt gelukt. Alleen Annie lijkt 16, en de jongens met wie ze samen is lijken minstens 25. Klein minpuntje dus.

Tumblr_lw60s46for1r7769mo1_500_large

Een aflevering duurt ongeveer 40 minuten, in een seizoen zitten er ongeveer 22 van die afleveringen en het vijfde seizoen is nu nog bezig. Ik zeg: er is genoeg te doen.

In de serie zijn de typetjes niet heel erg typisch. Sommige wel, maar dat hoort er natuurlijk ook bij. Je kunt je er aan ergeren, maar ik ben zo’n persoon die dat niet doet. De jongens zijn niet keiknap ofzo, maar prima om naar te kijken. Soms heb ik als ik een film kijk en de hoofpersonen zijn niet om aan te zien, skip ik de film en ga ik gewoon iets anders doen. Of een andere film kijken haha.

Ik klink nu niet echt keipositief over deze serie nu ik mijn getypte verhaaltje teruglees, maar ik kan je verzekern: dat ben ik wel! Eerst was het de eerste paar afleveringen even inkomen maar ik zit er helemaal in. Ik ben nu bij aflevering 16 van seizoen 1, en er is al zo veel gebeurd dat je je niet kunt voorstellen dat er pas veertien afleveringen voorbij zijn.

En, heb ik je al overgehaald om deze serie te kijken? Of ken/kijk je deze serie al?

Liefs,
Jade

Geef een reactie

