Shoplog: Zaandam

Donderdag was ik heerlijk vroeg vrij en Annemijn en ik vonden het dan ook een uiterst goed idee om die middag even flink te gaan winkelen! Het werd Zaandam en ik ben goed geslaagd!

Eigenlijk was ik van plan een shoplog filmpje te gaan maken. Maar ja het laatste shoplog filmpje was ook al van de Primark dus dan maar gewoon met foto’s. Er komt trouwens nog van een heeele tijd geleden een shoplog filmpje aan van Antwerpen. Maar er is veel gedoe met de videobestanden enzo dus hij komt hij komt, maar ik weet niet hoe lang het nog gaat duren.

Nou, nu even over Zaandam. De enige reden dat we naar Zaandam gingen was eigenlijk de Primark. Ik had niet heel veel geld om uit te geven (ik had nog maar ongeveer 50 euro kleedgeld), dus dan is de Primark de perfecte plaats om te zijn! Ik had twee dingen heel hard nodig; pumps voor kerstgala en dichte zwarte hakken. Voor de pumps ben ik geslaagd en ik heb ook nog wat andere dingen gekocht dus ik ben hartstikke tevreden!

In totaal was ik 72 euro kwijt, maar voor dat geld heb ik ook wat sinterklaascadeautjes gekocht ennn… Een tas! Ik ben heel blij met de tas! Tassen betaal ik nooit van m’n kleedgeld dus dat scheelt ook maar weer mooi!

Nou, dit zijn dus de hakken waar ik al zo lang naar op zoek was. Ze zijn 13,5 cm hoog, dus het wordt nog wel even oefenen om er fatsoenlijk op te kunnen lopen. Ze waren maar 15 euro, koopje!

De laatste tijd koop ik echt aléén maar blousejes, en nu dus weer eentje erbij. Dit legerblouseje was 13 euro.

Ik wilde altijd al graag een spijkerblouseje maar was er niet echt naar opzoek ofzo. Toen ik dit leuke exemplaar (let op de punten van het kraagje!)  voor 13 euro tegenkwam kon ik hem niet laten hangen!Tja, hemdjes heb je nooit genoeg. De hemdjes van de Primark vind ik altijd heerlijk zitten en ze zijn maar 2,50!

Hahaha ik  ben verliefd op deze lieve pyjama! Heel charmant is hij niet, het is de bedoeling dat niemand me erin ziet. Maar hoe knus en gezellig! Vooral ook erg leuk hoe hij ingepakt is, en de prijs is ook erg aangenaam (maar 8 euro). Er stond een hele tafel vol met deze pyjama’s met allerlei verschillende printjes. Moeilijk kiezen dat het was joh!

Voor als je het je afvraagt, dit is een haardonut. Ik had hem al op m’n sinterklaas verlanglijstje staan. Maar ik dacht, mijn ouders gaan nooit begrijpen wat het is, dus heb ik hem maar voor ze gekocht!

Ik hou van deze tas! Hij was maar 13 euro en is heerlijk groot.

 

Liefs, Maartje

3 gedachten over “Shoplog: Zaandam

Geef een reactie

