What I’m gonna wear to… Kerstgala ’12

In de week voor de kerstvakantie staat bij ons op school altijd een groot feest op de planning: het kerstgala. Het feest zelf is super leuk, maar nog leuker is de voorpret. Wat voor jurk trek je aan? Heb je al goede hakken? En wat trekken je vriendinnen aan? Mijn kerstgala outfit is inmiddels al compleet!

Mijn jurkje is licht/oudroze en komt van de H&M. De meeste mensen dragen zwart dus ik ben straks wel een soort engel haha. Ik voel me altijd vooral aangetrokken door de wat romantische jurkjes en het handige van dit jurkje is dat ik hem van de zomer ook gewoon nog aan kan!

Mijn hakken komen, zoals je denk ik wel weet van m’n vorige blogbericht, van de Primark. Ze zijn 13,5 cm hoog en ik ben al hard aan het oefenen om er fatsoenlijk op te kunnen lopen. Eerst wilde ik met blote benen gaan, maar aangezien ik een heel erg witte huid heb trek ik toch maar een panty aan. Ik heb een huidkleurige panty die precies goed is, niet te oma-achtig en ook niet te bruin, dus die trek ik aan. Ik had gisteren mijn hele outfit, inclusief panty, aan en het stond prima!

Ik weet nog niet zo goed wat voor sieraden ik om zal doen. In ieder geval geen ketting, maar ik denk wel oorbellen en een armbandje. Qua oorbellen ga ik denk ik kiezen tussen de bovenste en armbandje(s) moet ik nog kopen.

Ook over wat ik met m’n haar zal doen zit ik nog in dilemma. Los is wel het leukste, maar dan zie je die dingen op m’n schouders niet meer. Als ik m’n haar vast doe zie je die dingen wel, maar is het óók weer een dilemma hoe ik m’n haar vast ga doen.

Ja, ja, nog heel wat om te beslissen zoals je ziet. Gelukkig heb ik nog wel even de tijd, het kerstgala is pas op 18 december.

Liefs, Maartje

2 gedachten over “What I’m gonna wear to… Kerstgala ’12

Geef een reactie

