Review: Mondspray

Hallo allemaal! Ik heb even een lange tijd geen blogberichten geplaatst. Vraag niet waarom, want dat weet ik zelf ook niet. Waarschijnlijk had ik geen tijd ofzo, maar nu heb ik wel tijd en ga ik er weer hard tegenaan! In de glossybox van oktober zat een heel leuk artikeltje. Ik wilde hem al een hele tijd reviewen voor jullie, maar het kwam er steeds maar niet van.  Hierbij dus de review over deze mondpray!

foto 3

Dit is een mondspray. Een mondspray is een spray die je kunt sprayen in je mond zodat je een frissere adem krijgt. Je ziet vaak in films dat mensen nog even snel een spuitje in hun mond doen voordat ze met iemand gaan zoenen. Dit staat dan ook precies op de verpakking van dit hilarische ‘speeltje’.

Persoonlijk vind ik de smaak van deze spray niet heel erg lekker. Het smaakt een beetje naar vis, en je zult denken dat je dan alleen maar nog meer uit je mond gaat stinken maar dat is niet het geval.

foto 2

Ik heb deze spray natuurlijk ook even getest voor jullie.
Eerst at ik een beetje knoflook, wachtte een tijdje, en sprayde daarna wat van de spray in mn mond. Ik heb mijn moeder laten ruiken, en ze vond het niet stinken.
Ik zeg opdracht geslaagd!

foto 1

Deze spray is van het merkt anatomicals en kost 3,95. Niet duur, en erg handig!

Kopen met die handel.

Liefs,
Jade

2 gedachten over “Review: Mondspray

Geef een reactie

