Films die ik nog wil zien

Ik ben dol op films kijken en heb er mijn hobby van gemaakt 24/7 filmtrailers te kijken op youtube. Van de meeste trailers die ik kijk kijk ik de film nooit. Waarom ik het dan doe? Werkelijk geen idee. Hier in ieder geval wat films die ik de komende tijd nog graag wil zien!

Now is good

In de Nederlandse bioscopen draait deze film als ‘Voor ik doodga’, maar dat vind ik echt veel minder klinken dan de officiële titel ‘Now is good’. Deze film draait volgens mij niet meer in de bioscoop, maar ik denk niet dat deze film op het grote doek nou zo veel beter zou zijn dan op een klein tv’tje. De film gaat over een meisje dat weet dat ze niet lang meer te leven heeft en daarom doet ze in korte tijd alles wat ze nog in haar leven wilde doen.

Skyfall

Aangezien heel Nederland deze film al heeft gezien en Skyfall ook nog een keihoge beoordeling heeft op IMDb (een 8,1!), wil ik deze film ook wel heel graag zien! Het gaat over onze goeie ouwe vriend James Bont, die weer is achter slechteriken aangaat. Altijd leuk!

Ted

Ik heb al van zo ontzettend veel mensen gehoord dat ik deze film móet zien, dat ik hem dus wel moet zien. De trailer vind ik niet helemaal geweldig, maar ik kan me wel voorstellen dat het een hele grappige film is.

Magic Mike

Oke, deze film is al best een behoorlijke tijd uit de bioscoop, maar ik heb hem nog steeds niet gezien. Het lijkt me een leuke feelgood movie, met ook nog is leuke sixpacks.

Welke films wil jij graag nog zien?

Liefs, Maartje

 

Geef een reactie

