Wat ik kreeg van Sinterklaas!

Gisteravond was het zoals jullie waarschijnlijk wel weten pakjesavond. Het was een heerlijk gezellige avond met veel gezelligheid, eten en cadeautjes. Ik ben ook erg verwend en heb even een filmpje opgenomen om jullie te laten zien wat ik allemaal heb gekregen van de goed heiligman!

Sorry voor het slechte licht maar ik had overdag geen tijd om het filmpje op te nemen. Ik moest de hele dag naar school en daarna nog werken dus drukdrukdruk. Ook nog even sorry voor het feit dat ik zo verschrikkelijk snel en onduidelijk praat, ik ben helemaal vergeten om er op te letten!

Liefs, Maartje

Geef een reactie

