How to: Hairdonut

Ik heb me een tijd lang afgevraagd hoe je in hemels naam een haardonut in je haar doet. Ik heb er zelfs in bed over lopen piekeren want het kwartje wilde maar niet vallen. Maar ik ben er achter hoor! Het is totaal niet moeilijk en toch heel mooi!

donutcollagegoed

1. Borstel eerst je haar goed, zodat er geen één klitje meer te bekennen is. Maak dan een staart in je haar op de hoogte dat je je knot wilt.

2. Haal nu je staart door het gat in de donut.

3. Oké, dit is echt een afschuwelijk lelijke foto haha. Maar je verdeeld je haar als in een soort palmboompje over de donut, zodat de donut niet meer te zien is en zit je haar dan vast. Als je veel haar hebt is het slim om dit plukje voor plukje met schuifjes te doen. Maar als je net als ik weinig haar hebt kan je er gewoon makkelijk een elastiekje om heen doen.

4. Het haar dat er onderuit puilt draai je om de knot heen zodat je het elastiekje niet meer ziet en zet je vast met wat knipjes. Extra leuk is om er een vlechtje van te maken en er dan omheen te draaien!

 

Mijn haardonut komt van de Primark en kostte 1,50.

Liefs, Maartje

3 gedachten over “How to: Hairdonut

  1. Ja, in principe kan het wel met elke lengte. Maar als je heel erg kort haar hebt en ook nog heel weinig haar hebt dan kan het zijn dat je de donut niet helemaal bedekt krijgt. Er zijn dan ook nog kleinere donuts te koop waar je dan wel je haar omheen kan krijgen.
    Liefs, Maartje

Geef een reactie

