Review: Dr Hauschka reinigingsmelk

Dingen als make-up remover enzo koopt mijn moeder altijd voor me. Maar nou zit het zo dat mijn moeder heel erg fan is van van die biologische gezonde merken. Een make-up remover van zo’n soort merk waar ik ook echt tevreden over was kon ik maar niet vinden. Maar daar is nu verandering in gekomen! Een tijdje geleden nam mijn moeder een miniversie van de reinigings melk van Dr Hauschka mee en ik ben super enthousiast! drhauschka

Hiervoor had ik vooral make-up remover van het merk Weleda. Maar deze waren vaak of te vettig of ze werkte niet goed. Nu heb ik dus de reinigingsmelk van Dr Hauschka en hij is heerlijk! Ik gebruik deze milk alleen om mijn oog make-up eraf te halen. Ik doe een beetje van de milk op een watje en wrijf dan heel voorzichtig de make-up van mijn ogen. Daarna was ik de rest van mijn gezicht uitgebreid met water. Ik gebruik normaal gesproken geen foundation ofzo dus dan is water inprincipe goed genoeg. Ik gebruik expres de reinigings milk niet op de rest van mijn gezicht omdat het toch best vettig spul is en ik ben bang voor puistjes

drhauschka2De milk is heerlijk zacht en romig en  prikt niet. De make-up gaat ook nog heel gemakkelijk van je gezicht af en dat is wel fijn aangezien het niet echt prettig is om eeuwig in je ogen te wrijven.Ik heb nog geen fullsize verpakking gekocht maar ik ga zeker zorgen dat mijn moeder die gaat kopen! Het mini verpakinkje is niet echt mooi ofzo, maar zoals je hier ziet ziet de fullsize er wel mooi uit. Dr Hauschka staat bekend om zijn goede kwaliteit en zijn natuurlijke producten. Het enige nadeeltje is dat het merk best prijzig is. De fullsize versie van 145 ml kost €21,50.

Liefs, Maartje

 

Geef een reactie

