hebben hebben hebbedingetje!

Ik heb me pas toch iets ongelofelijk leuks ontdekt. Stel je voor, het is zondag, en je bent nog doodop van de dingen die je zaterdag hebt gedaan. Eigenlijk wil je nu lekker relaxen, maar je hebt geen lekker chillpak. Hiervoor nu de oplossing: een onesie!

Tumblr_m55zsnrtv41r93wiqo1_500_large

Een onesie is een gewedig leuk soort huispak. Je kent ze wel, die supergezellige pakjes die baby’s altijd aanhebben. Zo’n pak vanaf je tenen tot je hoofd! Een onesie is zo’n pak voor baby’s, maar dan voor grotere!

Dit is de ultieme manier om eens even lekker te ontspannen. Gooi je joggingsbroeken en oude sweaters maar weg, want het nieuwe tijdperk van de onesies is aangekomen!

Het leuke is nog, dat toen ik in september ergens in de Primark in Zaandam was, ik zo’n nep onesie heb gezien. Ik heb hem zelfs aangehad! Het was een hele schattige, zo eentje dat je net een konijn lijkt, met een staartje, een superzacht vachtje en oortjes op de muts. Deze was toen in de aanbieding voor maar 10 euro, en vraag me niet waarom ik hem niet heb gekocht! Ik heb er erge spijt van, en ik hoop dat wanneer ik in de kerstvakantie weer de primark op ga zoeken ze hem nog hebben!

Het enige minpuntje aan deze geweldige dingen, is dat ze niet erg goedkoop zijn. Als je de ‘echte’ wilt kopen, kost dat je 30 à 40 euro, en ik kan me voorstellen dat je dat niet over hebt voor een rustoutfitje voor de zondagmiddag!

Je kunt ze bestellen op de site van newlook

http://www.newlook.com/shop/womens/nightwear/all-in-one?trail=1002%3Acat420116%3A14002%3Acat1260042&icCategory=cat420116

of natuurlijk dus gewoon kopen bij de primark!

Wat vinden jullie van deze onwijs gave pakken?

Liefs,
Jade

Geef een reactie

