Kerstgala, nieuw baantje en vakantieplannen

Even een personal update want we zitten inmiddels midden in misschien wel de leukste tijd van het jaar. Eindelijk, ik heb er zo lang op gewacht en ik ben er zo aan toe… Het is vakantie! Mijn vakantie is al helemaal volgepland met alleen maar leuke dingen. Ik kan nog totaal niet beseffen dat ik vakantie heb, maar het idee bevalt me prima! O ja, en dan was er ook nog kerstgala… En leuk nieuws: ik heb een baantje!Tumblr_mf6imzr11a1rckhq3o1_400_large

Waar zal ik beginnen? Met kerstgala dan maar? Dinsdagavond was het kerstgala en het was echt een geweldig leuk feestje!  De school had zoals elk jaar een discotheek afgehuurd en echt de héle school was er. Je kon foto’s laten maken voor en limo, maar helaas staan die nog niet online.

En ik heb dus sinds kort een baantje! Ik heb nu één keer officieel gewerkt. Ik zit in de bediening bij een restaurant, terwijl ik nog totaal geen ervaring heb. Best heftig dus, maar wel heel leuk om te doen. Vorige week moest ik twee uurtjes werken, maar daarna was ik ook helemaal kapot.

Nou, en nu het leukste: ik heb vakantie! Eindelijk! Vandaag begint gelijk al goed met de 16de verjaardag van een vriendin van me en zo gaat het alleen maar door. Ik ga deze vakantie heel veel logeren met vriendinnen, winkelen, feestjes vieren, naar een groot oud en nieuw feest, nieuwjaarsduik en natuurlijk kerst vieren. Druk, druk, druk, maar wel super leuk!

Liefs, Maartje

Wat ga jij doen deze vakantie?

Geef een reactie

