Kerstdiner

En voor de honderdduizendste keer ga ik wéér mijn excuses aanbieden voor eeuwenlang niet een blogbericht te hebben geschreven! Ja, het is heel stout, maar ik kan gewoon nooit een plekje vinden! Het goede voornemen ga ik weer proberen: goed op tijd een blogbericht schrijven! Vandaag is het 1e kerst dag, zoals iedereen natuurlijk wel weet, en hebben wij met het gezinnetje een 4 gangenmenu in elkaar gezet. Zie hier het resultaat!


foto (1)

We hebben gedaan dat je per persoon een gang moet maken. Mijn broertje deed de amuses, mijn moeder het voorgerecht, mijn stiefvader het hoofdgerecht en ik het nagerecht.
Zelf heb ik tiramisu gemaakt, omdat ik daar dol op ben! Het is een beetje een standaard toetje, maar niets is zo lekker als tiramisu.

Ook was de tafel in kerstsferen gedekt met de kleuren groen en rood. Het geeft het een knusse sfeer. De kerstmutsen over de stoelen vond ik zelf een erg geinig idee, en daarom heb ik die daar neergezet!

En, elk jaar maken wij een foto bij de kerstboom. Dit vind mama een heerlijke traditie, vraag me niet waarom! Ik zal de foto van mij en mijn moeder even met jullie delen omdat we allebei zo’n gezellig glitterjurkje aanhebben!

foto

Hebben jullie al een leuke kerst?

Liefs,
Jade

Geef een reactie

