Review: Etos nagellakjes

Met Sinterklaas kreeg ik twee leuke nagellakjes van het Etos-huismerk, een blauwige en een gouden. Gister kreeg ik van mijn oma met kerst nóg een nagellakje van de Etos, een paarse. Ik was hiervoor nog nooit in het bezit geweest van nagellak van dit merk, maar ik kan je vertellen: ze bevallen heel goed!

etos1De nagellakjes lakken stuk voor stuk super fijn en het zijn echt hele mooie kleuren. Alle drie zijn ze een beetje metallic. En de gouden nagellak is ook echt perfect goud.

De paarse en de blauwe nagellak hoef je maar één laagje aan te brengen de gouden heeft jammer genoeg wel 2 of 3 laagjes nodig om goed te dekken.

De gouden nagellak is long lasting en is ook echt longlasting. Op de foto hieronder had ik hem al een paar dagen op en zoals je ziet zit hij er nog best goed op.

etos2etos3etos4

Heb jij al een nagellakje van het Etos merk? Ben je er net zo enthousiast over als ik?

Liefs, Maartje

Een gedachte over “Review: Etos nagellakjes

Geef een reactie

