Shoplog Almere, Amsterdam en Utrecht

Deze vakantie zit ik een beetje in geldnood, want oo wat ga ik vaak winkelen. En oo wat vliegt dat geld toch makkelijk mijn portemonnee uit. Donderdag ben ik met Jade eerst in Almere wezen winkelen en daarna in Amsterdam. En gisteren gingen we weer naar Utrecht! Dus ik ben inmiddels heel wat spulletjes rijker en heel wat geld armer.

      shoplog7 shoplog8shoplog6shoplog5shoplog3

Deze dingen kocht ik allemaal bij de Primark in Almere. Dit is de grootste Primark van Nederland en hij is ook echt huge. Er is volgens mij niet echt veel meer kleding dan bij de andere Primarks, maar vooral de overige afdelingen, sieraden, nachtkleding enz, zijn uitgebreider. Het was wel ongelooflijk druk, nog drukker dan in de andere Primarks. We hebben echt wel een halfuur in de rij gestaan voor de paskamers en een uur (een uur!) in de rij voor de kassa. Wij waren vroeg en hadden geluk dat we gelijk naar binnen konden, maar toen we uit de winkel kwamen zagen we dat er een hele grote groep mensen achter drang hekken stond te wachten tot ze naar binnen mochten!

Oke, even weer terug naar de kleding. Ik kocht eigenlijk alles, behalve het blouseje, in de aanbieding. De laarsjes waren afgeprijsd van 20 voor 7 euro, de oorbellen van 3 naar 1 euro. Ik weet niet meer hoeveel de sjaal eigenlijk kostte, maar ik kocht hem afgeprijsd voor maar 3 euro.  De pyjama was in de aanbieding voor 5 euro en het legerblouseje kocht ik voor de volle prijs van maar 15 euro.

shoplog1shoplog2

Toen we klaar waren in de Primark in Almere gingen we met de trein door naar Amsterdam. Hier kocht ik twee dingen. De jas kocht ik bij de H&M, van 50 voor 25 euro. Het pailletten hempje kocht ik bij de Monki van 30 voor 10 euro. Ja ja, ook hier weer goed geslaagd in de sale! (haha, voor de oplettende kijker, in de jas zit op de foto een appelstickertje geplakt. Vraag me niet waarom…)

shoplog4

Gister ben ik dus met Jade nog naar Utrecht geweest, maar daar kocht ik niet heel veel. Ten eerste was mijn geld bijna op en ten tweede kenden we alle collecties zo ongeveer al uit ons hoofd. Dit shirtje kocht ik bij de Vero Moda in de aanbieding voor 10 euro.

Heb jij nog wat gekocht deze vakantie?

Liefs, Maartje

Een gedachte over “Shoplog Almere, Amsterdam en Utrecht

Geef een reactie

