Terugblik op 2012 en een gelukkig nieuwjaar!

Het is zo ver: een nieuw jaar is begonnen. Eerst wil ik jullie natuurlijk een geweldig nieuwjaar toewensen en dat jullie maar vele leuke dingen mogen beleven in dit nieuwe jaar! Een nieuw jaar, is een tijd voor nieuwe dingen, en hopelijk nog een beter jaar dan 2012! Gisteravond/nacht heb ik het nieuwe jaar goed ingeluid door naar een geweldig feest te zijn geweest, wat weer eens wat anders was dan met je ouders op de bank hangen! 2012 is me erg goed bevallen en laten we eens terugblikken!

Tumblr_mfg8211b5q1s0xiq0o1_500_large

Dit jaar was leuk, met een hoop nieuwe dingen. Ik ben erg tevreden over dit jaar, maar… het kan natuurlijk altijd beter! Kom maar op 2013! Eerst nog even lekker terugkijken op dit jaar met een paar dingen die ik voor het eerst heb gedaan die me nu even snel te binnen schieten!

Blog opgericht!
Dit was een leuk punt in mijn leven, want anders had ik al deze blogberichten natuurlijk nooit met jullie kunnen delen! We hebben ons blog opgericht in februari, en dat betekent dat ons blog al weer bijna één jaar bestaat en dus: tijd voor een feestje!

Vriendinnenvakantie
Dit jaar ging ik ook voor de eerste keer zonder ouders op vakantie samen met twee vriendinnen. We zijn naar Texel geweest, en het was zeker een goede bestemming voor je eerste vakantie zonder ouders, dus een aanrader. Dit jaar ga ik ook weer zonder ouders op vakantie, (en natuurlijk ook nog met, aangezien ik die andere vakantie zelf moet betalen), maar dit jaar gaat de trip naar het buitenland!

15899606-happy-new-year--2013_large

Alleen in een hotel
Ook iets wat ik dit jaar voor het eerst heb gedaan is samen met een vriendin overnachten in een hotel. Normaal doe ik dit met ouders (erbij), maar dit was dus de eerste keer zonder ouders. In Antwerpen, met mijn verjaardag, zoals jullie waarschijnlijk wel weten. Dit was zo leuk, dat ik het graag  nog een keer over wil doen! Sowieso ga ik binnenkort nog een keer naar Antwerpen, maar dan alleen puur om het winkelen in deze geweldige stad!

Sorry jongens, meer kan ik er even niet bedenken!

Wat vonden jullie van het jaar 2012, het jaar waarop de wereld zou vergaan?

Liefs,
Jade

Een gedachte over “Terugblik op 2012 en een gelukkig nieuwjaar!

Geef een reactie

