Review: H&M eyeshadow palette

Toen ik pas in Zwolle was en  dus ook zeker even een kijkje moest gaan nemen in de H&M daar kwam ik daar dit palette tegen. In de aanbieding voor maar 2 euro, voor zo’n prijs verwachtte ik er maar niet al te veel van, maar toch altijd leuk zo’n palette! Uiteindelijk is dit palette de koop zeker waard geweest want het is veel beter dan ik had verwacht!

h&mh&M2Dit palette bestaat uit drie kleine paletjes die in het grote palette liggen, maar die je er niet uit kunt krijgen. Allemaal bij elkaar zijn de kleuren niet echt op elkaar afgestemd maar per viertal passen ze wel goed bij elkaar. De eerste bestaat uit een beetje paarsige kleuren, de tweede zijn wat meer natuurlijke bruintinten en de derde bestaat uit grijs tinten. Ik ben vooral erg fan van de middelste kleuren .

Ik had nog nooit eerder een H&M beauty product gekocht dus ik was erg benieuwd naar de kwaliteit ervan. Over het algemeen zijn de kleuren versassend goed gepigmenteerd. Wel verschild het behoorlijk veel per kleur. De zesde, zevende, achtste en één na laatste zijn het best gepigmenteerd. Zelfs na veel wrijven waren de kleuren nog steeds duidelijk te zien. Het viertal met de paarstinten is het minst goed gepigmenteerd na even wrijven waren de kleuren al weer weg. Klein gelukje: deze kleuren vind ik toch het minst mooi. set1set2set3

Heb jij ook beautyproducten van de H&M? En hoe tevreden ben je erver?

Liefs, Maartje

Geef een reactie

