Kappersbezoek

Ik ben niet zo gek op de kapper. Om eerlijk te zijn ga ik er eigenlijk maar ongeveer één keer in die 3 maanden naar toe. Dat heeft waarschijnlijk wel wat te maken met het feit dat mijn haar ongeveer niet groeit. Tegen de tijd dat m’n haar weer een beetje op de goede lengte is moet ik alweer naar de kapper. Vanmiddag was het toch echt weer eens tijd voor een kappersbezoek!

haar1

Ik ben naar de kapperszaak ‘Prins’ gegaan. Zij hebben twee vestigingen bij ons in de stad. Ik was al wel een keer naar de andere vestiging geweest maar nooit naar deze. Ze knippen er best leuk en het is niet duur, maar ik was meer fan van de andere vestiging.

Sorry voor de slechte kwaliteit van de foto maar het was al donker toen ik terug kwam van de kapper dus het was lastig een goede plek te vinden en een goede foto te maken. Ik ben óók al vergeten (gaat lekker met mij) om een ‘vooraf foto’ te maken.

Er is best een behoorlijk stuk vanaf ik denk ongeveer 7 cm. Mijn laagjes zijn er eindelijk helemaal uitgegroeid en daar ben ik blij om want ik haatte ze zó erg! Mijn haar is zeg maar nu gewoon recht. Nou ja recht, over het algemeen heb ik behoorlijk veel slag (behalve op deze foto haha) dus zo recht is het niet, maar in iedergevaal geen laagjes dus.

Nou, dat was even een kort bericht maar ja druk druk druk hè.

Ben jij ook zo bang voor de kapper als ik?

Liefs, Maartje

Geef een reactie

