Review: alles is familie

Ik hou van de bioscoop, en het liefst ga ik er elke dag heen. De laatste tijd ben ik niet normaal vaak naar de bioscoop geweest in een erg korte tijd, maaaar daarom ben ik ook een recensie aan jullie vergoed! Met tweede kerstdag ben ik namelijk naar Alles is familie geweest, met mijn familie en dit was erg geslaagd. 

Deze Nederlandse film gaat over personen die dingen meemaken die met families te maken hebben. Zo wordt de ene verliefd, doen sommige erg stout en weer een ander krijgt iets heftigs te horen.

Ik heb heel erg hard gelachen om deze film, omdat ik serieus vond dat er écht hele goede grappen in zaten! Deze film is dus heel goed om te kijken als je in een depressieve mood bent en vrolijk wilt worden, of juist wanneer je al in een vrolijke stemming bent en nóg vrolijker wilt worden.

Er zitten vele bekende acteurs en actrices in. De twee bekendste zijn toch echt wel Carice van Houten (bekend van de gelukkig huisvrouw, zwartboek, alles is liefde en meer), en Tjitske Reidinga (bekend van vooral gooise vrouwen en de verbouwing).

En, hebben jullie deze film al gezien of wil je hem nog zien? En wat vond je er van?

Liefs,
Jade

Geef een reactie

