Review: Essence stay natural concealer

De laatste tijd slaap ik niet al te best met alle gevolgen van dien. Donkere kringen onder m’n ogen waar je “U” tegen zegt. Tijd dus voor een goede concealer! Bij de Kruidvat kwam ik deze concealer van Essence tegen voor het leuke prijsje van 2 euro.

concealerDe concealer is in de vorm van een kwastje en als je aan de achterkant draait komt er een beetje concealer op het kwastje. Je moet hiermee erg oppassen want er zit al gauw te veel op het kwastje. De substantie is heel vloeibaar dus ook hiermee is het weer oppassen geblazen want je hebt zo weer teveel. Ik dacht eerst dat ik de goede hoeveelheid had opgesmeerd, maar toen smeerde ik het uit en bleek het veels te veel te zijn. Het kwastje is alleen goed om het op te smeren want ermee uitsmeren gaat niet.

concealer2Wonderbaarlijk genoeg had ik vanochtend helemaal niet zo erge wallen. Ik heb de kleur 03, dat is de lichtste kleur. Normaal heb ik altijd de lichtste kleur nodig maar deze kleur is zoals je op de laatste foto ziet eigenlijk net iet te donker voor me. Toen ik op internet zocht naar wat andere mensen van de concealer vonden las ik veel dat ze hem niet genoeg vonden dekken. Ik vind juist dat hij precies genoeg dekt. Genoeg om je donkere kringen weg te halen maar wel zo dat het er nog natuurlijk uit blijft zien.

Over het algemeen ben ik best tevreden over deze concealer. Hij is niet perfect, maar ja, wat wil je voor zo’n prijs.

Wat is jou favoriete concealer?

Liefs, Maartje

Geef een reactie

