Awkward is niet zo awkward

Hey allemaal! Het werd wel weer eens tijd voor een nieuwe serie vond ik zo, dus begon ik aan awkward. Ik had er verschillende reacties over gehoord, sommige goed, en sommige slecht. Net heb ik 1 aflevering achter de rug en ik wil meteen door met de tweede, dat zegt genoeg!

Voor wat ik nu heb gezien, is dit een echte ‘american high school’ serie. T’e leuk, want ik ben daar fan van! Football, chearleaden, drama, plezier en ga zo maar door. Het leven van de highschoolers is leuk.

Het gaat over een meisje, Jenna, die een nieuw schooljaar nogal ongemakkelijk begint vanwege eerdere gebeurtenissen. Ze is een beetje een grijze muis en wil daar graag wat aan veranderen. Maar, natuurlijk hebben jullie vast al voorstukjes gezien op tv van deze serie, want die waren niet te missen.

Het is ook op tv nu (daar heb ik het van) (en is dus nieuw) op de zender MTV. 
Een aflevering duurt rond de twintig minuutjes en is dus helemaal geweldig. Drie kwartier is te lang voor als even klein tussendoortje, en daarom vind ik 20 minuten prachtig. Zo kan je ook lekker snel doorkijken:)

Er zijn nu twee seizoenen gemaakt, elk seizoen van 12 afleveringen. Niet al te lang dus, maar het is een mooi tussendoortje en zo kan je weer lekker snel door met een andere serie! Tijdnood.
Seizoen 3 wordt overigens nog gemaakt, dus er komt meer plezier.

Kennen/kijken jullie deze serie ook en wat vinden jullie er van?

Liefs,
Jade

Geef een reactie

