Persoonlijk: Jarig!!!

Ja, ja, het is dan eindelijk zo ver. Als ik zou willen zou ik  alcoholistische dranken mogen nuttigen en bakken vol met sigaretten kunnen kopen, en allemaal legaal. Ik ben jarig en wel 16 jaartjes geworden!foto(3)

Ik zit nu midden in de toetsweek, maar heb ongelooflijk veel geluk: ik heb vandaag namelijk geen één toets! Ik was dus helemaal vrij op m’n verjaardag, wat een toeval! Vanochtend werd ik wakker gezongen door mijn zusje en mijn vader met een heerlijk ontbijtje op bed. Mijn moeder zit nu in Nieuw-Zeeland en zij zat gezellig via Skype mee te zingen.  Ik heb een paar hele leuke cadeaus gekregen en ben toen maar uit bed gerold. De taart op de foto is gemaakt door m’n zusje, lief hè?

foto(2)Om half 12 had ik samen met Jade en Aline in de stad afgesproken om ter ere van mijn verjaardag een lekker taartje te gaan eten. We hebben het super gezellig gehad en aan het einde zijn we nog even naar de boulevard gelopen om daar op het ijs te chillen.

foto(4)Thuis gekomen zat er al een huis vol met visite op me te wachten. Ook hier weer een hele hoop leuke felicitaties en leuke cadeaus.

Helaas door tijdelijk gebrek aan goede camera geen foto van de cadeaus. Het grootste cadeau van mijn ouders was een dockstation van Philips waar ik echt ongelooflijk blij mee ben. Verder kreeg ik nog een vrijreizen kaart van de NS, lipsticks, een sjaal, een jasje, nagelak, bloemen, een ketting en nog geld. Ik ben een blije jarige jet.

Liefs, Maartje

Een gedachte over “Persoonlijk: Jarig!!!

Geef een reactie

