Review: Catrice colour infusion lipstain

Ik heb voor me verjaardag een hele berg leuke en lieve cadeaus gekregen. Gister vierde ik m’n verjaardag met wat vriendinnen dus is die berg nog verder aangevuld. Deze letterlijke lippenstiften kreeg ik van mijn zusje en ik ben woest enthousiast. catrice

Ik heb deze lippenstift in de kleuren 030 Meet Mrs Rosevelt en 050 Red & The City. De ene is een beetje roze rood, en de andere is echt knal rood. De kleuren zijn heel mooi helder en blijven best lang zitten. De twee kleuren lijken best erg op elkaar, op de foto hieronder is dan ook lastig het verschil te zien. Als je ze op je lippen doet is het toch wel een groot verschil, helaas ben ik er niet meer aan toe gekomen daar ook nog een foto van te  maken. Na een tijdje krijg je wel dat je een soort vlekken op je lippen krijgt, sommige plekken zijn dan donkerder dan andere.

catrice1

Het is dus letterlijk een lippenstift. De stift is best smal je kleurt daarmee je lippen in. Het werkt heel fijn want je kan er heel precies mee werken. De smaak is echt heel lekker, je moet oppassen dat je niet alles van je lippen aflikt haha.De vormgeving vind ik erg mooi, lekker knallend maar toch een beetje chique.

Zoals je merkt ben ik erg enthousiast over dit fijne product van Catrice. Zeker een aanrader!

Liefs, Maartje

3 gedachten over “Review: Catrice colour infusion lipstain

Geef een reactie

