Tip: voor 100% zekerheid een goede aankoop!

Gastartikel

Zoals jullie misschien al wel doorhebben ben ik nogal een koopjesjager. Ik ben altijd doodsbang dat als ik iets gekocht heb het een paar dagen later voor minder ergens anders te koop is. Vooral als het om wat prijzigere aankopen gaat kan ik nogal een twijfelaar zijn. Gelukkig heb ik daar nu iets heel handigs op gevonden!beslist.nl

Deze site is beslist.nl en je kan er heel makkelijk producten met elkaar vergelijken. Er worden de verschillende webshops aangegeven waar je het product kan kopen, (heel handig dan weet je zeker dat je het bij de goedkoopste aanbieder koopt!) je kan álle informatie over het product er vinden en bij de meeste producten staan er ook nog eens reviews bij! Op die manier is het een stuk makkelijker je ideale product te vinden!

Op deze site kan je echt álles vinden. Van de leukste carnavalsoutfit tot een mooie stoel, van leuke nieuwe laarsjes tot prachtige fotocamera’s. Zoals ik al zij echt alles.

Nou heb ik toevallig hard een nieuwe telefoon nodig. Ik heb op dit moment de Iphone 3G maar die is al erg verouderd en ik kan bijna geen enkele app meer downloaden. Zelfs Whatsapp kan ik niet meer gebruiken! Nou heb ik niet zo veel zin om heel veel geld uit te gaan geven. Opzoek dus naar een telefoon die zo veel mogelijk kan voor een zo’n klein mogelijk prijsje!telefoonsIk heb even lopen zoeken naar een goede smartphone tussen de 100 en 250 euro. Van links naar rechts kwamen daar deze telefoons uit: Sony Ericsson Xperia Go, LG Optimus L7 , Samsung S7250 Wave M en de Samsung Omnia W . Ik nijg het meeste naar de LG, heeft één van jullie toevallig ervaring met deze telefoon?beslist

Hier zie je hoeveel de LG optimus l7 bij de verschillende webshops kost. Het is dus duidelijk dat ie bij belsimpel.nl echt het aller goedkoopste is. Het verschil tussen de webshops is zoals je ziet heel groot. Zo weet je dus zeker dat je niet onnodig veel geld gaat betalen!

Dit kan je natuurlijk met alle soorten producten doen die je maar wilt. Ik heb hier echt een uitkomst in gevonden, ben jij ook al fan van deze site?

Liefs, Maartje

Een gedachte over “Tip: voor 100% zekerheid een goede aankoop!

Geef een reactie

