Primark

Ken je dat gevoel van, hé, ik heb geen geld. Dat gevoel ken ik maar al te goed. Vooral mijn kleedgeld verdwijnt als water voor de zon. Dat leuke truitje, die supermooie hakken, die stoere jeans. Te weinig geld, en te veel leuke dingen.
Wanneer je een paar dingen koopt, is je kleedgeld alweer foetsie.
En telkens weer als dat leuke shirtje je aandacht trekt, geeft het een geweldig gevoel als je eindelijk in de rij voor de kassa staat om het te kopen. Dit kan maar een paar keer in de maand helaas, omdat dan dus al je geld al weer op is…

De oplossing hiervoor is: PRIMARK
De primark is een supergoedkope kledingwinkel. ze hebben er ongeveer alles, van broeken, shirtjes en schoenen tot accesoires, tassen, ondergoed, bikini’s en kussens. Maar het grotendeel bestaat toch echt uit leuke goedkope kledinghebbedingetjes.

Voor 50 euro kun je hier makkelijk 15 dingen kopen. Ge-wel-dig.

De winkel is heel netjes, maar wel altijd super druk. dat komt omdat er nog maar weinig in nederland zijn. Ik noem er een paar:
– Zaandam, dit is de grootste
– Hoofddorp
– Rotterdam

Kortom, je kunt je hier helemaal gek kopen!
Morgen ga ik weer naar de primark, dus dat wordt weer al mijn kleedgeld voor de maand april alvast vaarwel zeggen.

Ik kan je zeker aanraden om hier heen te gaan. Het is misschien wat ver rijzen voor je (of niet), maar het is het zeker waard!

Liefs,
Jade

2 gedachten over “Primark

  1. haha inderdaad ! ik ben er vorige vakantie ook geweest, superleuke kleding, en het kost echt weinig! en het is nog goede kwaliteit ook! zeker een keer heengaan! aanrader haha! xxx

  2. Maarre … hoe zit het eigenlijk met “in maart geen geld meer uitgeven”? … hahahaha

    Maarre … Ik kan het me helemaal voorstellen meid … Twee weken terug voor het eerst een Primark winkel gezien … die in Zaandam … En daar de lage prijzen en toch redelijk kleurrijke collectie (voor vrouwen dan hè … voor mannen is het nog steeds borring en kunnen de mannen beter iets bij mij bestellen) … denk ik … dat het nog een behoorlijke invloed gaat krijgen op het kleedgedrag van de mens …

    Kortom … ik zeg … het wordt kleurrijker op straat dankzij Primark …

    Uhhhh … zeg ik dat nou echt ;-)

Plaats een reactie